test

دانلود آهنگ جدید | موزیکان

دانلود آهنگ های جدید | اخبار روز | متن های خواندنی | تصاویر دیدنی | عکس هنرمندان|

دانلود آهنگ جدید | موزیکان

دانلود آهنگ های جدید | اخبار روز | متن های خواندنی | تصاویر دیدنی | عکس هنرمندان|

دانلود آهنگ جدید | موزیکان

دانلود آهنگ های جدید
دانلود آهنگ با لینک مستقیم
دانلود آهنگ جدید
دانلود آهنگ های غمگین
دانلود اهنگ های خواننده های جدید
تصاویر دیدنی
متن های خواندنی
اخبار روز
عکس هنرمندان

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۴ شهریور ۹۵، ۱۸:۰۰ - mohammadreza
    Tnx
نویسندگان


متــــــن های عاشقانه


برای دیدن متن ها بر روی ادامه مطلب کلیک کنید


متــــــن های عاشقانه هـــفـــته ســـوم بهمن - 93



ﺍﮔﻪ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺑﺎﺭ ﺗﻮ ﺗﻤﺎﻡ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺯﻧﺪﮔﯿﺶ ﺩﺳﺖﮐﺴﯽ ﺭﻭ ﺟﺰ ﭘﺪﺭ ﻭ ﺑﺮﺍﺩﺭﺍﺵ
ﮔﺮﻓﺖ.
ﺍﮔﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺑﺎﺭ ﮐﻠﻤﻪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺭﻭ ﺑﻪ ﮐﺴﯽﮔﻔﺖ.
ﺍﮔﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺑﺎﺭ ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﮐﺮﺩ....
ﺍﮔﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺑﺎﺭ ﺑﺨﺎﻃﺮ * ﺗﻮ* ﭘﺎﮔﺬﺍﺷﺖ ﺭﻭ ﻏﺮﻭﺭﺵ.
ﺍﮔﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺑﺎﺭ ﻃﻌﻢ ﺑﻮﺳﻪ ﺭﻭ ﺣﺲ ﮐﺮﺩ .…
... ﻗﺴﻢ ﺑﻪ ﻭﺟﺪﺍﻧﺖ ﻗﺪﺭ ﻫﻤﻪ ﯼ ﺍﯾﻦ* ﺍﻭﻟﯽ*ﻫﺎ ﺭﻭ ﺑﺪﻭﻥ!
ﺍﻭﻥ * ﻓﻘﻂ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺗﻮ* ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭﻫﺎ ﺭﻭ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻣﯽ ﺩﺍﺩ!
...ﺭﺍﺣﺖ ﺍﺯﺵ ﻧﮕﺬﺭ (هعیییییییییییییییییییییییییی)

************************

ﺍﺳﻤﺶﻭ ﺍﺯ ﻣﻮﺑﺎﻳﻠﺖ ﭘﺎﮎ ﻣﻲ ﮐﻨﯽ ..
ﻣﺴﻴﺠﺎﺵ ﺩﻳﻠﻴﺖ ﻣﻲ ﺷﻪ ..
ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﺗﻠﻘﻴﻦ ﻣﻲ ﻛﻨﻲ ﺧﻴﻠﻲ ﻫﭙﻲ ﻣﭙﻲ ﻫﺴﺘﻲ ..
ﺍﻣﺎ ..
ﺑﺎ ﺟﺎﻱ ﺧﺎﻟﻴﺶ ﺗﻮ ﻗﻠﺒﺖ ﭼﻴﻜﺎﺭ ﻣﻲ ﻛﻨﻲ ..
ﺑﺎ ﺍﻳﻦ ﻫﻤﻪ ﺗﺸﺎﺑﻪ ﺍﺳﻤﻲ ﭼﻴﻜﺎﺭ ﻣﻲ ﻛﻨﻲ ..
ﺑﺎ ﺁﻫﻨﮕﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﮔﻮﺵ ﻣﻴﻜﺮﺩﻱ ﭼﻴﻜﺎﺭ ﻣﻲ ﻛﻨﻲ ..
ﻭﻗﺘﻲ ﺍﺯﺕ ﺳﺮﺍﻏﺸﻮ ﻣﻲ ﮔﻴﺮﻥ ﭼﻴﻜﺎﺭ ﻣﻲ ﻛﻨﻲ ...
ﻭﻗﺘﻲ ﺗﻴﻜﻪ ﻛﻼﻣﺸﻮ ﻣﻲ ﺷﻨﻮﻱ ﭼﻴﻜﺎﺭ ﻣﻲ ﻛﻨﻲ ..
ﺷﺒﻬﺎ ﻣﻮﻗﻊ ﺧﻮﺍﺏ ﮐﻪ ﯾﺎﺩ ﺷﺐ ﺑﺨﯿﺮ ﮔﻔﺘﻨﺎﺵ ﻣﯿﻔﺘﯽ ﭼﻴﻜﺎﺭ ﻣﻲ
... ﻛﻨﻲ ناراحت

*******************



کم اوردم...
حرف زیاد است...
و
چیزی نمانده برای گفتن ..
اما گاهی نمی دانی چه بگویی !.!.!.
گاهی فقط باید رفت......
*******************

چیزی شبیه کم آوردن !!!
نیستم...
روزے مے رسَـد کـِﮧ دَر خیال خُـود
جای خالے ام را حِس کـُـنے
 دَر دِلَت با بغض بگـُویے :

...  " ڪاش اینجآ بود "

*************

اما مَـטּ دیگـَـر
 بـﮧ פֿـوآبَت هَم نِمے آیَم!!
آטּ قــבر نیـــآمـَבے . . .
از چهـــرـه‌امْـ بهــــآر . ., برگـــ بـه برگـــ ریـפֿـﭞ . . .
پایـیـــز شـُבمـ . .؛ בیـگـر نیــــــآ . . .,,
آشـفـتــــه مــﮯشـوב פֿـوآب ‌هــآے رنـــگـﮯ اَمـ . . .!.!

**************************

به سلامتی صبحی که بلند شی ببینی خودش رو بغل کردی نه یادش رو

*************

یه پرگار تا وقتی یه دایره ی صاف میکشه که یه پایه ش ثابت باشه. اگه اون پایه بلغزه...
 تو هم یکی رو واسه خودت انتخاب کن که مطمئنی هیچ موقع نمیلرزه و خط زندگی
رو کج نمیکشه...

*******************

پرواز را دوست دارم
 وقتے
 از ارتفاعات لبانت
 به عمق آغوشت سقوط میکنم
 چه سقوط دلنشینے
 راستے میدانستے
 پرواز را تو یادم دادے
تو یادم دادی...
پرواز را دوست دارم

************
عشق واقعی وقتیه که دختر به سادگی چشماشو میبنده
 و اجازه ی بوسیدن میده...
 اما پسر پیشونی دختر رو میبوسه

*******************


نه صدای تو می آید
نه صدای قلبم
ما چه عاشقانه مرده ایم

***************
رو!!!!!!
ترس از هیچ چیز ندارم...
برو!!!!!
ترس برای چه؟؟
وقتی میدانم روزی تف  می اندازی به روی تمام انهایی که به خاطرشان من را از دست
دادی...

******************

گفت خیلی میترسم؛
گفتم چرا ؟
گفت چون از ته دل خوشحالم ...
این جور خوشحالی ترسناک است…
پرسیدم آخه چرا ؟
جواب داد: وقتی آدم این جور خوشحال باشد
سرنوشت آماده است چیزی را از آدم بگیرد

***********
زخم ها همیشه خونریزی نمی کنند
زخم ها همیشه ورم،چرک،عفونت نمی کنند
گاهی می شود  که یک زخم شکل یک لبخند
تا همیشه روی لبت تازه می ماند

*****************

در سرزمین من هیچ کوچه ای
 به نام هیچ زنی نیست و هیچ خیابانی …
بن بست ها اما فقط زنها را می شناسد انگار...
در سرزمین من سهم زنها از رودخانه ها
تنها پل هایی است که پشت سر آدمها خراب شده اند...
اینجا نام هیچ بیمارستانی مریم نیست
تخت های زایشگاهها اما پر از مریم های درد کشیده ای است
که هیچ یک ، مسیح را آبستن نیستند ...

*****************
آدمی فقط در یک صورت حق دارد؛

 به دیگری از بالا نگاه کند؛

 و آن هنگامی است که بخواهد؛

 دست دیگری که بر زمین افتاده بگیرد تا او را بلند کند
*******************
گاهی نیاز است دکتر به جای تجویز
یک مشت قرص برایت
"فریاد"
تجویز کند....
*************
پیش هیچ آدمی به خطاهایت اعتراف نکن

آدمها جنبه ندارند ژست خدایی برایت میگیرند...
**********
گفت خیلی میترسم؛
گفتم چرا ؟
گفت چون از ته دل خوشحالم ...
این جور خوشحالی ترسناک است…
پرسیدم آخه چرا ؟
جواب داد: وقتی آدم این جور خوشحال باشد
سرنوشت آماده است چیزی را از آدم بگیرد!
***********
زخم ها همیشه خونریزی نمی کنند
زخم ها همیشه ورم،چرک،عفونت نمی کنند
گاهی می شود  که یک زخم شکل یک لبخند
تا همیشه روی لبت تازه می ماند

...................................

من ، تو : ما
یادت هست ؟
ولی تمام شد
حالا چی ؟ تو ، او : شما
من هم به سلامت

.................................

به سلامتی دخترک کبریت فروش که تو سرما کبریت فروخت اما خودشو نفروخت...

................................................................


خدایــــــــــا

اونی که تنـــــهام گذاشت رو هیچ وقت تنـــــها نذار

امـــــا

یک نفرو توی زندگیش بیار که روزی

هـــــزاربار ارزوی

تنــــــــــها بودن کنه
........................................................

این تو نیستی که مرا از یاد برده ای !!
این منم که به یادم اجازه نمیدهم حتی از نزدیکی ذهن تو عبور کنـــــــــــــــــــ د !
صحبتـ از فرامـــ وشی نیست!! صحبتـ از لیاقــــــتـ استـ!!!
........................................................
ﮔﺎﻫﯽ ﭼﻘﺪﺭ ﺳﺎﺩﻩ ﻋﺮﻭﺳﮏ ﻣﯿﺸﻮﯾﻢ....
ﻧﻪ ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﻧﯿﻢ..
ﻧﻪ ﺷﮑﺎﯾﺖ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ،..
ﻓﻘﻂ ﺳﮑﻮﺕ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ....

................................................

        از وقتــی که نیسـتی،
        خـدا می دانـد،
        چقــدر آب به صـورَتـم پـاشیـدم ..
        لعنــتی ..
        این کـابوس انقــدر واقعی ست
        که از خواب بیــدار نمی شـوم
چه کرده ای " تو " با دلــــــــم ؟
........................................

چه کلمه ی مظلومی است قسمت...
تمام تقصیرهای ما را گردن میگیرد
..................................
دلتنگم!

برای کسی که مدتهاست،

بی آن که باشد،

هـر لحـظه،
زنـدگی اش کـرده ام !
...................
وقتی عطر تنت را میخواهم، به باد هم التماس میکنم، خدا که جای خود دارد...

...................

هیچ انتظاری از کسی ندارم!
و این نشان دهنده ی قدرت من نیست !
مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است
.........................
باور کن من هرگز لایق دوستت دارم های تو نبودم ؛ ملتمسانه از تو میخواهم : دوستت دارم هایت را به کسی بگویی که لایق دروغهایت باشد …
.............................
.
گفتم بیا … گفت پاهایم یخ زده !
و من به پایش سوختم !!!
گرم شد …
رفت به سوی دیگری !

..........................
.
تو اگر ماندنی بودی با یکی از قبلی ها مانده بودی …
.......................
خیابان چقدر سبز شده است از روزی که مرا کاشت و با دیگری رفت …
.......................
زخمی بود …
درمانش که کردم ، زخمیم کرد و رفت !
.....................
نترس حوا … سیب را با عشق گاز بزن !
آدم بی عشق ، لیاقت بهشت ندارد

.....................

به تو نیاز دارم مثل آدم به حوا…
نه نه مثل آدم به هوا…
...........................
.به سلامتی خودمون ک همیشه اونی شدیم ک بقیه میخواستن اما هیشکی اونی نشد ک ما میخواستیم
..............................
به سلامتی سیگار که رفیق نیمه راه نبود و تا آخرش با ما سوخت و ساخت
.................
گفت : دوستت دارم
گفتم : دوستت ندارم
این دروغ به آن دروغ در !

........................

دوﺳﺘﺖ دارم ﻫﺪﯾﻪ اﯾﺴﺖ ﮐﻪ ﻫﺮ ﻗﻠﺒﯽ ﻓﻬﻢ ﮔﺮﻓﺘﻨﺶ را ﻧﺪارد !
ﻗﯿﻤﺘﯽ دارد ﮐﻪ ﻫﺮ ﮐﺴﯽ ﺗﻮان ﭘﺮداﺧﺘﻨﺶ را ﻧﺪارد !
ﺟﻤﻠﻪ ﮐﻮﺗﺎﻫﯽ اﺳﺖ اﻣﺎ ﻫﺮ ﮐﺴﯽ “ﻟﯿﺎﻗﺖ” ﺷﻨﯿﺪﻧﺶ را ﻧﺪارد !
.تنهایی را نمی توان تنهایی شکست داد

.........................

•درد دارد کسی تنهایت بگذارد که

به جرم با او بودن همه تنهایت گذاشتند !
............................
نه تو رفتی نه من …

تمام این تنهایی به خاطر آمدن یه غریبه بود
.................................
تو هم برو

تا مبادا از آنان که تنهایم گذاشتند جا بمانی
.............................
•کوچیکتر که بودم فکر میکردم

تنهایی یعنی وقتایی که هیشکی خونه نیست

تنهایی یعنی شب ها اونقدر شعر بخونی

و رو تختت فکر و خیال کنی تا بالاخره با اشک خوابت ببره
............................
•هیچ کس ویرانیم را حس نکرد

وسعت تنهائیم را حس نکرد

در میان خنده های تلخ من

گریه پنهانیم را حس نکرد

در هجوم لحظه های بی کسی

درد بی کس ماندنم را حس نکرد

آن که با آغاز من مانوس بود

لحظه پایانیم را حس نکرد
..............................

آنگاه که تنهایی تو را می آزارد

به خاطر بیاور که خدا بهترین های دنیا را تنها آفریده
......................

نشستم ، خسته شدم ؛ دیگر قایق نمیسازم

پشت دریاها هر خبری که میخواهد باشد باشد

وقتی از تو خبری نیست قایق میخواهم چکار ؟

مرا همین جزیره کوچک تنهایی هایم بس است !

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی