test

دانلود آهنگ جدید | موزیکان

دانلود آهنگ های جدید | اخبار روز | متن های خواندنی | تصاویر دیدنی | عکس هنرمندان|

دانلود آهنگ جدید | موزیکان

دانلود آهنگ های جدید | اخبار روز | متن های خواندنی | تصاویر دیدنی | عکس هنرمندان|

دانلود آهنگ جدید | موزیکان

دانلود آهنگ های جدید
دانلود آهنگ با لینک مستقیم
دانلود آهنگ جدید
دانلود آهنگ های غمگین
دانلود اهنگ های خواننده های جدید
تصاویر دیدنی
متن های خواندنی
اخبار روز
عکس هنرمندان

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۴ شهریور ۹۵، ۱۸:۰۰ - mohammadreza
    Tnx
نویسندگان

آهنگ جدید ندیم

پنجشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۵۷ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید ندیم - برو از پیش من


با لینک مستقیم و کیفیت - 128

+متن ترانه 


Download New Music Nadim - Boro Az Pishe Man



Download - 128

متن آهنگ برو از پیش من ندیم

برو از پیش من
نمیخوام ببینی که چشام دارن واسه تو اشک میریزن
تو میخوای بدونی که اگه نباشی میمیرم عزیزم
نمیخوای بدونی
که آروم ندارم با این اشک چشام روز و شب ندارم
نمیخوای بدونی
تو اگه نباشی محاله بتونم که طاقت بیارم

برو از پیش من
نمیخوام ببینی که شدم پُره از ترس و دلهره
نمیخوای بدونی که یکی واسه رفتن تو دلخوره
نمیخوای بدونی
که موندم تو قفس کی بود اونکه اومد دل من رو شکست
نمیخوای که منو
تو دلت جا کنی یه فکری به حال منه تنها کنی

نمیخوای بدونی
که چشام به دره تو یه روز برسی تا که غصه بره
پُره عطر تو شه
توی این خونه و بارون عشق تو رو سرم بباره
نمیخوای بدونی
تمام آرزوم توی دنیا اینه که بهت برسم
دستاتو بگیرم
با تو حرف بزنم به تو نگاه کنم ولی دلواپسم

 ♫♫♫

برو از پیش من
بذار چند روزی تنهاشمو توی حال خودم بمونم
برو از پیش من نذار گریه بیوفته بازم به جونم
برو که نمیخوام
حالمو ببینی با این حال و روزم کنارم بشینی
برو که نمیخوام
دیگه درد بکشی با این حال بدم پُره غصه بشی

نمیخوای بدونی
که چشام به دره تو یه روز برسی تا که غصه بره
پُره عطر تو شه
توی این خونه و بارون عشق تو رو سرم بباره
نمیخوای بدونی
تمام آرزوم توی دنیا اینه که بهت برسم
دستاتو بگیرم
با تو حرف بزنم به تو نگاه کنم ولی دلواپسم

ترانه سرا : باران بهرامی

نظرات  (۱)

  • دریافت هدیه ای کاملارایگان وویژه به مناسبت روز پدر
  • دریافت هدیه ای کاملارایگان وویژه به مناسبت روز پدر
    ارسال عدد 100169177 به شماره 205025 و دریافت شارژ رایگان با خطوط همراه اول
    ویژه کلیه خطوط همراه اول کاملا رایگان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی