test

دانلود آهنگ جدید | موزیکان

دانلود آهنگ های جدید | اخبار روز | متن های خواندنی | تصاویر دیدنی | عکس هنرمندان|

دانلود آهنگ جدید | موزیکان

دانلود آهنگ های جدید | اخبار روز | متن های خواندنی | تصاویر دیدنی | عکس هنرمندان|

دانلود آهنگ جدید | موزیکان

دانلود آهنگ های جدید
دانلود آهنگ با لینک مستقیم
دانلود آهنگ جدید
دانلود آهنگ های غمگین
دانلود اهنگ های خواننده های جدید
تصاویر دیدنی
متن های خواندنی
اخبار روز
عکس هنرمندان

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۴ شهریور ۹۵، ۱۸:۰۰ - mohammadreza
    Tnx
نویسندگان

کد آهنگ پیشواز

جمعه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۴۵ ب.ظ

کدهای پیشواز تمامی آهنگ های محسن چاوشی

 - ایرانسل


کد های پیشواز محسن چاوشی,تمامی کد های پیشواز محسن چاوشی,کد پیشواز آهنگ سنگ صبور محسن چاوشی,کد های پیشواز ایرانسل محسن چاوشی,کد های پیشواز همراه اول محسن چاوشی,کد پیشواز تمامی آهنگای محسن چاوشی,کد های پیشواز فول البوم محسن چاوشی,محسن چاوشی,کد پیشواز محسن چاوشی,کد های پیشواز خواننده ها,

برای مشاهده بیشتر بر روی ادامه مطلب کلیک کنید...





کد را به ۷۵۷۵ بفرستید

کد های آلبوم پاروی بی قایق
تفنگ سرپر ۳۳۱۷۸۲۲

(توی خونه روی دیوار یه تنفگ سرپره، منم آخرین گوزنی که گلوله میخوره..)

قهوه قجری ۳۳۱۷۸۲۰

(من سال های سال از این خانه، بیرون نرفته ام که تو برگردی..)

کلنجار ۳۳۱۷۸۲۶
(این که دوسم نداشتی برام اهمیت نداشت، فقط دلم میخواد یه روز تموم بشن بهونه هات..)

وصیت ۳۳۱۷۸۲۸
(برای این گل قرمز، نماز مرده بخوانید..مرا شمرده بخوانید)

یوسف ۳۳۱۷۸۲۷
(بافسوس بود و جز افسوس چیزی به شب نمی تابید..)

یه خونه کوچیک ۳۳۱۷۸۲۵
(آهای فرصت کم، آهای راه زیاد، یه عمر فاصله بود..)

خواب ۳۳۱۷۸۲۳
(بارون میومد پس داد زدم من پشت درم، خمیازه ی باد آهسته گذشت از پشت سرم..)

دزیره ۳۳۱۷۸۱۹
(تو یه طوفان من جزیره، من ناپلئون تو دزیره..)

جز ۳۳۱۷۸۲۱
(من، بی تو چیزی نیستم جز، چندتا ابر بی قرار..)

پاروی بی قایق ۳۳۱۷۸۲۴
(دوتا چشمام دوتا سرباز مغرورن،که مدت هاست از معشوقشون دورن)

میگه دوسم نداره ( از ابتدای آهنگ ) ۳۳۱۷۶۹۷

این بود زندگی ۲۲۱۲۳۷۸

ابرای پاییزی – ۲۲۱۲۳۳۱
عروس من- ۲۲۱۲۳۳۲
گل سر- ۲۲۱۲۳۳۳
کم تحمل- ۲۲۱۲۳۳۴
کم تحمل.قطعه۱ – ۲۲۱۲۳۳۵
متاسفم- ۲۲۱۲۳۳۶
متاسفم.قطعه۱- ۲۲۱۲۳۳۷
نفس بریده- ۲۲۱۲۳۳۸
پرنده- ۲۲۱۲۳۳۹
پرنده.قطعه۱- ۲۲۱۲۳۴۰

دیوار بی در ۲۲۱۲۳۲۰
( توی این خونه پوسیدم خدایا … )

دیوار بی در ۲ ۲۲۱۲۳۲۱
( هی سر به راه تر … )

بن بست ۲۲۱۲۳۲۲
( درست از اولین باری که رفتی … )

نخلای بی سر ۲۲۱۲۳۱۸
( هنوزم شهر من زیباست … )

نخلای بی سر ۲ ۲۲۱۲۳۱۹
( با اینکه دورم از شهرم … )

دوست داشتم ۲۲۱۲۳۰۶
( تو این فکر بودم که با هر بهونه … )

دوست داشتم ۱ ۲۲۱۲۳۰۷
( به تو فکر کردم به تو آره آره … )

به رقص آ ۲۲۱۲۳۰۳
( آمد بهار جان ها ای شاخ تر به رقص آ … )

همسایه ۲۲۱۲۳۰۴
( دریا واسه کشتی های بی سر نشین جا نداره )

چشمه ی طوسی ۲۲۱۲۳۰۵
( توی هر ضرر باید استفاده ای باشه )

لباس نو ۲۲۱۲۲۸۸
( نه هوای تازه و نه لباس نو میخوام )

سال نو یعنی تو ۲۲۱۲۲۸۹
( سال نو یعنی تو وقتی از در تو میای )

کد های پیشواز ایرانسل آلبوم من خود آن سیزدهم

غلط کردم غلط ۷۷۱۱۲۸۹
دل به داغش مبطلا کردم خطا کردم خطا

غلط کردم (۲) ۷۷۱۱۴۵۸
تکیه کردم بر وفای او غلط کردم غلط

غلط کردم (۳) ۷۷۱۱۴۵۹
از برای خاطر اغیار خوارم می کنی

غلط کردم (۴) ۷۷۱۱۴۶۱
روزگاری آنچه با من کرد استغنای تو..

کو به کو ۷۷۱۱۲۹۰
کار دلم به جان رسد کارد به استخوان رسد

کو به کو (۲) ۷۷۱۱۴۶۲
دوش چه خورده ای دلا راست بگو..

کو به کو (۳) ۷۷۱۱۴۶۳
با که حریف بوده ای بوسه ز که ربوده ای

کو به کو (۴) ۷۷۱۱۴۶۴
هین کژو راست می روی باز چه خورده ای بگو

رمیدیم ۷۷۱۱۲۹۱
از سر کوی تو با دیده ی تر خواهم رفت..

رمیدیم (۲) ۷۷۱۱۴۶۵
ما چون ز دری پای کشیدیم کشیدیم

رمیدیم (۳) ۷۷۱۱۴۶۶
دل نیست کبوتر که چو برخواست نشیند

رمیدیم (۴) ۷۷۱۱۴۶۷
رم دادن صید خود از آغاز غلط بود..نگار ۷۷۱۱۲۹۲
نگار تازه خیز من کجایی آی کجایی

نگار (۲) ۷۷۱۱۴۶۸
بمیرم تا تو چشم تر نبینی

نگار (۳) ۷۷۱۱۴۶۹
تو دوری از برم دل در برم نیست

نگار (۴) ۷۷۱۱۴۷۰
نفس در سینه ی عاشق رسیده آی رسیده

ستمگر ۷۷۱۱۲۹۳
از تو بگذشتمو بگذاشتمت با دگران

ستمگر(۲) ۷۷۱۱۴۷۱
برو ای یار که ترک تو ستمگر کردم

ستمگر(۳) ۷۷۱۱۴۷۲
به خدا کافر اگر بود به رحم آمده بود

ستمگر(۴) ۷۷۱۱۴۷۳
حیف از آن عمر که دز پای تو من سر کردم

ستمگر(۵) ۷۷۱۱۴۷۴
در غمت داغ پدر دیدمو چون درر یتیم

شیر مردا ۷۷۱۱۲۹۴
شیرمردا تو چه ترسی ز سگ لاغرشان

شیر مردا (۲) ۷۷۱۱۴۷۶
چون ملک ساخته خود را به پرو بال دروغ

شیر مردا (۳) ۷۷۱۱۴۷۷

من خود آن سیزدهم۷۷۱۱۲۹۵
سیزده را همه عالم به در امروز از شهر

من خود آن سیزدهم (۲) ۷۷۱۱۴۷۸
پیانو..تو از آن دگری رو که مرا یاد تو بس

من خود آن سیزدهم (۳) ۷۷۱۱۴۷۹
یارو همسر نگرفتم که گرو بود سرم

قراضه چین ۷۷۱۱۲۹۶
۰ای عاشقان ای عاشقان آن کس که بیند روی او

قراضه چین (۲) ۷۷۱۱۴۸۰
اشراف زاده(نیاز نیم شبی..)شاهان همه مسکیتن او

قراضه چین (۳) ۷۷۱۱۴۸۱
شروع موسیقی و قسمت ابتدایی اجرا

بهرام گور۷۷۱۱۲۹۷
آن قصر که جمشید در او جام گرفت..

٧٧١١۴٨٢ بهرام گور ۲
بهرام که گور می گرفتی همه عمر..٧٧١١۴٨۳

بهرام گور ۳
چند ثانیه موسیقی..آن قصر که جمشید…

٧٧١١۴٨۴ بهرام گور بی کلام ۱
از ۱:۵۰ قطعه ی اصلی٧٧١١۴٨۵

بهرام گور بی کلام ۲
ثانیه های پایاینی بعد از اجرای خواننده

٧٧١١۴٨۶ بهرام گور بی کلام ۳
از ۳:۲۷ قطعه ی اصلی

کد های پیشواز ایرانسل آلبوم یه شاخه نیلوفر

٧٧١٧۴٨ ترنس بی کلام یه شاخه نیلوفر

٧٧١٧۴٩ یه شاخه نیلوفر ۱
(بدون تو سنگم کنار تو ابرم…(شروع آهنگ))

٧٧١٧٢٧ یه شاخه نیلوفر ۲
(بدون تو سنگم کنار تو ابرم…(ترجیع بند))

٧٧١٧۵۲ یه شاخه نیلوفر ۳
یه حس گیح و سمج..همیشه همدممه..

یه شاخه نیلوفر بی کلام ۷۷۱۷۴۸

۷۷۱۷۶۱ قله ی خوشبختی
تو چنگ ابرای بهار..افتادمو در نمیام..

٧٧١٧٢٨ قله ی خوشبختی ۲
اونهمه که دلم برات به آب و آتیش زده بود..

٧٧١٧۶۳ قله ی خوشبختی ۳
(۳تار کوتاه)ازت میخواستم بمونی..بهت میگفتم..

کجاست بگو بی کلام ۷۷۱۷۵۳

۷۷۱۷۵۴ کجاست بگو ۲
کجاست بگو اون که برات می مرده کو..

تبریک بی کلام ۷۷۱۷۵۵

۷۷۱۷۵۷ تبریک ۲
دلی غمگین تر از دل من هم مگه هست

۷۷۱۷۵۸ تبریک ۳
به تو تبریک میگم که بیخودی توی ..

۷۷۱۷۵۹ چرا
خاک بی حاصل بارون خورده..

۷۷۱۷۶۰ چرا ۲
ندونستی عاشقی چه رنگیه..

۷۷۱۷۶۴ هفته های تلخ من ۱
هفته های تلخ من بوی تنهایی من بوی تنهایی میدن..

۷۷۱۷۶۵ هفته های تلخ من ۲
مرگ هر لحطه برام،قامتم آب شده…

۷۷۱۹۹۶ هفته های تلخ من ۳

وقتی نیستی دنیا مثل زندونه برام..

۷۷۱۱۰۱۰ عصا ۱
اگه شکسته پای من گریه نکن عصای من

۷۷۱۱۰۱۱ عصا ۲
بخندو از خنده بگو از غم بازنده بگو

۷۷۱۱۰۰۹ بغض بی کلام

۷۷۱۱۰۰۸ بغض ۲
چی بگم از کجا بگم دردمو با کیا بگم

۷۷۱۱۰۰۵ دلتنگی
آهای همیشه و هنوز قلبم ..

۷۷۱۱۰۰۶ دلتنگی ۲
یار قشنگ دلم بیا که تنگ دلم …

۷۷۱۱۰۰۷ دلتنگی ۳
خنده رو از روی لبم گرفتی …

۷۷۱۱۰۰۲ تو که نیستی ۱
تو که نیستی غم غربت با منه…

۷۷۱۱۰۰۳ تو که نیستی ۲
ای دل صابمرده باز تورو خواب برده..

۷۷۱۱۰۰۴ تو که نیستی ۴
میدونستی پیش تو گیره دلم

۷۷۱۱۰۰۰ ناز ۱
روح تو مریمه چشم تو نرگسه…

ناز بی کلام ۷۷۱۹۹۹

۷۷۱۱۰۰۱ ناز ۳
وقتی که خاطره غمگینه تو هنوز تو خونه ی منه..

۷۷۱۹۹۷ خاکستر ۱
وقتی که رفتو منو از یاد برد..

۷۷۱۹۹۸ خاکستر ۲
با توام ای که آبرومو بردی..

۲۲۱۱۸۰۳ پیشواز زندگی + تحصیلات عالی
(از رود جاری تر از کوه محکم تر…)

٢٢١١١٣١ سنتوری.زخم زبونات

٢٢١١١٣٠ سنتوری.تنهای بی سنگ صبور

٢٢١١١٢٩ سنتوری.رفیق من

٢٢١١١٢٧ سنتوری.گوشیو بردار

من با تو خوشم ۲۲۱۱۱۲۸

راه کربلا ٣٣١٨١٧

اسیری ٣٣١١٠١٠

بازار خرمشهر ٣٣١١٠١١

بازار خرمشهر.قطعه ۲ ٣٣١١٠١٢

بخون امشب ٣٣١١٠١٣

چهار دیواری ٣٣١١٠١۴

حراج ٣٣١١٠١٨

خنده ٣٣١١٠١٩

دریاچه مرده ٣٣١١٠١۵

دل شوره ٣٣١١٠١۶

دور آخر ٣٣١١٠١٧

ژاکت ٣٣١١٠٢٢

ظهر عطش ٢٢١٧٢٢

غدیر خون ٢٢١٧١٧

کاشکی‌ ٣٣١١٢۵١

کی‌ بهت خندیده ٣٣١١٠٢٠
لولای شکسته٣٣١١٠٢١

٣٣١٢٨۶۴ ها
(مثل گنجیشکی که زیر برفا مونده..)

٣٣١٢٨۶۵ ها قطعه ۲
(رد چشمامو نگا کن دسامو بگیر تو دستات..)

٣٣١٢٣٢٠ چمدون
(چمدونمو دارم میبندم،با یه طرح کهنه از دلخوشیام..)

٣٣١٢٣٢١ چمدون قطعه۲
(چمدونمو باید میبستم،واسه رفتن از همون روزی که..)

٣٣١٢٣٢٢ چمدون قطعه ۳
(من با چمدونم آخر این جاده،منتظرت میشم..)

٣٣١٢٣٣۵ پروانه ها
(شال و کلاه کن آسمون خیسه..)

٣٣١٢٣٣۶ پروانه ها قطعه۲
( خیلی دلم گیره،خیلی گرفتارم..)

٣٣١٢٣٢٧ غیر معمولی
(دوستی ساده ی ما غیر معمولی میشد..)

٣٣١٢٣٣٩ غیر معمولی قطعه۲
(بین ما کی بیشتر عاشقه من یا تو..)

٣٣١٢٣١٩ بوف کور
(غباری که از تو نشسته روی قلبم..)

٣٣١٢٣١٨ بوف کور قطعه۲
( دلم گرفته از دلم که از تو دوره..)

٣٣١٢٣٢۴ غم وشادی
(توی این خرابه ی متروکه،تو که نیستی همه چی مشکوکه..)

٣٣١٢٣٢۵ غم وشادی قطعه۲
(ای غم و شادی من روح آبادی من..)

٣٣١٢٣٢۶ غم وشادی قطعه۳
( من که از دوری تو دلتنگم،دست خالی با دلم میجنگم..)

٣٣١٢٣٣٠ حریص
(بهم بگو از عشق تصور تو چیه،وقتی که ….)

٣٣١٢٣٢٩ حریص قطعه۲
(نخندو با خنده هات باز منو دلخور نکن..)

٣٣١٢٣٣۴ پرنده غمگین
(نگو بهار چی شده پرنده ی غمگین…)

٣٣١٢٣٣٣پرنده غمگین قطعه۲
(بگو چه مرگته که دوباره میخونی..)

٣٣١٢٣٣٨ زیبائی
(از خودم میپرسم از چی نفرت داره…)

٣٣١٢٣٣٧ زیبائی قطعه۲
( اما باز فک میکنم،شاید این تقدیره..)

٣٣١٢٣١٧ باد بادک های رنگی
(بچه بودم غصه وبالم نبود،هیشکی حریف شوروحالم نبود..)

٣٣١٢٣٣٢کافه های شلوغ
(تو غربت خونه جز منه دیونه کی غصه ی تو رو خورد…)

٣٣١٢٣٣١ کافه های شلوغ قطعه۲
(بازم اجازه بده بهت سلام کنم،نگو باهام قهری…)

٣٣١٢٣٢٣ دلم تنهاس
(تو میدونی،تو خیلی وقته میدونی،نمیفهمی،چه بی اندازه بی رحمی..)


۳۳۱۲۶۵۱: امام رضا

۳۳۱۲۶۵۷:پائیز

۳۳۱۲۶۶۰: تنها بودن

۳۳۱۲۶۶۱: تنها بودن قطعه ۲

۳۳۱۲۶۵۲: خیانت

۳۳۱۲۶۵۳: خیانت قطعه ۲

۳۳۱۲۶۵۸: سنگ صبور

۳۳۱۲۶۵۹: سنگ صبور قطعه ۲

۳۳۱۲۶۵۶: متاسفم

۳۳۱۲۶۵۴: من با تو خوشم

۳۳۱۲۶۵۵: من با تو خوشم ریمیکس


کد آهنگ پیشوار نفرین به جنگ (سلام به صلح)

٣٣١٣۶٧٩
(ترجیع بند دوم در پیشواز قرار گرفته)

واسه آبروی مردمت بجنگ (٢٢١١٩۵٠)

میون این پهلوونا هیچ کسی با یه برد احساس خوشبختی نکرد


کد آهنگ پیشواز ایرانسل لباس نو محسن چاوشی

٢٢١١۶٠٢ ( شب عیدی آسمون وقتی که می باره..)



کدهای آهنگ پیشواز ایرانسل از آلبوم پرچم سفید
به همراه متن و مشخص کردن ورژن ها

مردم آزار ٣٣١٣٩٨٩
(خیلی وقته حرفامو از چشات نمیخونی..)

جوابم نکن ٣٣١٣٩٩٠
(نذار زندگیم راحت از هم بپاشه…)

جوابم نکن(۲) ٣٣١٣٩٩١
(من از عشق چیزی نمیخوام به جز تو ،صبوریم کمه…)

خوان هفتصد ٣٣١٣٩٩٢
(من ، باید چیکار کنم منو باورت بشه…)

با من بمون ٣٣١٣٩٩٣
(شب بود خسته بودم چشامو بسته بودم…)

خواب بعد از ظهر ٣٣١٣٩٩۴
(عشق چند قدم راهه از اتاق تا ایوون..)

بگو مگو ٣٣١٣٩٩۵
(چشم تو دنبال کیه حرف حساب تو چیه …)

قطار ٣٣١٣٩٩۶
(مسافرا شعرن تو برفو بارونی قطار قلب منه….)

٢٢١٢٠٨٣ (۲)قطار
دلت که می لرزید من با چشام دیدم..

٢٢١٢٠٨۴ قطار (۳)
تو برف و بارونی..قطار قلب منه

٢٢١٢٠٨۵ قطار (۴)
بگو شب بخوابه من بیدارم
پرچم سفید ٣٣١٣٩٩٧
(زیر پرچم ۳ رنگ واسه پرچم سفید..)

تقاص ٣٣١٣٩٩٨
(این قصه اول با غم شروع شده… تار)

هر روز پاییزه ٣٣١٣٩٩٩
(آروم نمیگیرم از دست زنجیرم..تا..من زیر آوارم)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی