test

دانلود آهنگ جدید | موزیکان

دانلود آهنگ های جدید | اخبار روز | متن های خواندنی | تصاویر دیدنی | عکس هنرمندان|

دانلود آهنگ جدید | موزیکان

دانلود آهنگ های جدید | اخبار روز | متن های خواندنی | تصاویر دیدنی | عکس هنرمندان|

دانلود آهنگ جدید | موزیکان

دانلود آهنگ های جدید
دانلود آهنگ با لینک مستقیم
دانلود آهنگ جدید
دانلود آهنگ های غمگین
دانلود اهنگ های خواننده های جدید
تصاویر دیدنی
متن های خواندنی
اخبار روز
عکس هنرمندان

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۴ شهریور ۹۵، ۱۸:۰۰ - mohammadreza
    Tnx
نویسندگان

متن عاشفانه

دوشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۴۶ ب.ظ

مـــتـــن عــــاشــقـانـه (سری 2)


برای مشاهده متن بر روی ادامه مطلب کلیک کنید...




مهــــم نیســـت نوشته های درهم و برهم مـرا

بخـوانی یـا نــــه،

مــن بـرای دلِ خستــه ام می نـویسـم

میخـــواهی بخـــوان...

میخـــواهـی نخـــوان!

فـــقــــــط خـواهـش میکنـم

اگــــر خـوانـدی

عـاشقـانـه ام را تقــدیـم به " او " نکــن!

مــن این را بـرای تـــو

ســروده ام

نــــــه بـرای " او "

 
♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥
 

مثل کاغــذهای آخر دفــتر مشق ‌آن سال ها

که همیشه خالی رهــایشان میکردم

به عــشقِ دفــتر نو

این روزها خــالیم...

 

طعم تــلخ سیگارو دوست دارم

تــلخ مثل آخرین بــوسه ی لعنــتی ما

تــلخ مثل آخــرین دروغ تو

که باز هم هــمو می بینیم

تلخ مــثل نــبودنت...!

 

دلــم

دم کرده

در مــرداب...!!!

هــوای

تــازه

میــخواهم...

♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥
 

از تــصور انکه دلت برایم تنگ شده باشد

دلم ضعف می رود

چه ارزویی بالاتر از انکه

تو به مــن

وابــسته شــده باشــی؟

♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥

تو درد مرا نفــهمیدی درد من تو نبودی...

درد مــن نــبودن تو بــود نفهــمیدی

 

شعــبده یــعنی " تو "

چــشم بر نــمی دارم و گـُـم می شوی!!!!

مثل یک حرف تـــــــــوی دلم مانده ای

 

غــریبه!

هوای دلم عجــیب بــرایت گرفته!

من و آسمانی از حــرف های نگــفته!

راســتی

جــسارت نــباشد

تو کــی می ایی؟!

 

♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥


بــاور کنــید من شــاعری مــایوسم

که فــقط خــیال مــیکردم

روزی با شــعر میتــوانم تــو را بــاز برگــردانم

 

شاید ندانی که آمــدنت بــهانه ای شد برای تپیــدن قــلبی که بی قرار ایــستادن بود

 

مــن شعرم

نفــسم !

به چشــمان تو بــند است
نبــندشــان...


هــمیشه کــسی هــست بــرای نــبودن

 

شــرمنده ام...

که هــنوز...
از دوری ات نمــرده ام

 

♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥


این که گفــتند " فرامــوش ات کنــم " را فراموش کرده ام!

خیــالت تخت... تــو تا ابد... مــاندگارترین " حضــور ِ " روزگار منی!

 و من عــجیب؛
 به آغــوش امن تو از آن ســوی فاصــله ها خــو گرفته ام!!!


بعــضیا لیاقــت ندارن حــتی به خــاطرشــون بــغض کنی...

 

آن روز شــبیه مه شــده بودی...

نه می شد در آغوشت گرفت...

و نــه آن ســوی تو را دید...

تــنها می شــد در تو گــم شد...

گم شــدم...

 

دلم می خــواست می توانــستم "هــمه" ام را بــدهم "هــمه" اش بــاشم..



دلکَم

میدانَم؛توام مثل من

از بودن هاشان

از عادت دادن هاشان

از نبود همیشگی شان

از تکرار این تابع خسته شده ای

به احترام تن زخم دیده ات؛

معادله را عوض می کنَم

بگذار بیایند و بروند

غصه نخور

عادت را خط زده ام..!



هرگاه مرا نیافتی...!!

گم شده ام در انبوه آشفتگی هام...

آسیمه سر به دنبال خودم می گردم...

بی نشان خواهم شد

در شهر نشانه ها!!

هرگزم نخواهی یافت...

سراغم را از کسی مگیر...!!


نذر کرده ام اگر به سلامت از راه برسی

دلم را قربانی بکنم

و از تو بگذرم

.


یادم نبود

چندان به باورهایم پایبند نیستم!


من از چشمانت چیزی نمی خواهم به جز

گــاهـــی

نگـــاهــــی

اشتبـــاهــــی


دلگیـرم از ایــن قابهـای مضحـی بــی روح

لبخندهای خشن

احوال پـُرسـی هـای معمـولــی

چشــمای مـن

تصـویـری از جـنس نـگـاه تـو  می خـواهـد . . .!!


♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥

این آرامشِ..ظـاهــرم

گمـراهت.. نکنـــد!

در درون

خــانـه بر دوشــم ....



بــــــرگـــــرد

و زمـــــان را غــــافـــــلـــگیـــــر کـــــــــن

مــــــن بـــا تـــک تـــک ثـــانــــیــــه هـــا شــــرط بــــســــتــه ام...

♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥


خــوب هــم کــه بــاشی

از بــس بــدی دیــده اند ...

خوبــیــهایت را بــاور نمــی کنند!!!

نفــرین به شهری که در آن غــریــبه ها آشــناترند!!!


♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥


 چــشـــم بــسته از فــرسنگهــــا می شناسمت

این تلاشــت بـــرای گـــم شدن

مـــرا می خنداند . . .


نظرات  (۱)

سلام دوست عزیز من از وبلاگ شما خوشم امده و دوست دارم با شما تبادل لینک داشته باشم اگر شما هم موافقید لطفا ما رو با نام couple لینک کنید سپس خبر بدهید ما هم شما را لینک کنیم  couple.blog.ir 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی