test

دانلود آهنگ جدید | موزیکان

دانلود آهنگ های جدید | اخبار روز | متن های خواندنی | تصاویر دیدنی | عکس هنرمندان|

دانلود آهنگ جدید | موزیکان

دانلود آهنگ های جدید | اخبار روز | متن های خواندنی | تصاویر دیدنی | عکس هنرمندان|

دانلود آهنگ جدید | موزیکان

دانلود آهنگ های جدید
دانلود آهنگ با لینک مستقیم
دانلود آهنگ جدید
دانلود آهنگ های غمگین
دانلود اهنگ های خواننده های جدید
تصاویر دیدنی
متن های خواندنی
اخبار روز
عکس هنرمندان

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۴ شهریور ۹۵، ۱۸:۰۰ - mohammadreza
    Tnx
نویسندگان

هشدار معاون سابق مرکز رسانه‌های دیجیتال


وایبر چگونه گلوله‌های اسرائیل را تأمین می‌کند


برای مشاهده بیشتر بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

وایبر چگونه گلوله‌های اسرائیل را تأمین می‌کند

معاون سابق مرکز رسانه‌های دیجیتال گفت: مردم ایران از رژیم صهیونیستی متنفرند ولی باید بدانند با عضو شدن در وایبر هزینه خرید 50 گلوله را برای این کشور تهیه می‌کنند تا آن را بر سینه‌های مردم مظلوم فلسطین بنشاند.

به گزارش فرهنگ نیوز، روح‌الله مومن‌نسب در مراسم آسیب‌های فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی که امشب به همت سازمان بسیج مهندسین عمران قزوین در سالن اجتماعات نظام مهندسی برگزار شد، اظهار کرد: هدف شبکه‌های اجتماعی مانند وایبر ارائه اطلاعات به صاحبان این شبکه‌ها است.

وی افزود: هر فردی که عضو وایبر می‌شود اطلاعات خود را در اختیار صاحبان این شبکه اجتماعی قرار می‌دهد تا در آینده اطلاعات داده شده را به فروش برساند یا علیه او استفاده کند.

معاون سابق مرکز رسانه‌های دیجیتال بیان کرد: هر فردی که در گوشی خود وایبر را نصب می‌کند و عضو می‌شود باید بداند صاحبان این شبکه‌ اجتماعی از آن به بعد از هر عکسی که در گالری و یا هر اطلاعاتی که داشته باشد کپی گرفته و ذخیره می‌کند.

این مسئول یادآور شد: وقتی هر فردی عضو این برنامه می‌شود در زمان عضو شدن مدام به او پیامک می‌رسد که صاحب شبکه اجتماعی اختیار کپی‌برداری اطلاعات و عکس را دارد و شما نیز با تأیید کردن به آنها اجازه چنین کاری را می‌دهید بدون اینکه خودتان آگاه باشید.

مدیریت وایبر با صهیونیستی‌هاست

وی با اشاره به اینکه مدیریت وایبر به عهده صهیونیست‌هاست، گفت: آنها ایران را به رسمیت نمی‌شناسند و مردم ایران نیز همیشه در شعارها مرگ بر اسرائیل را بیان می‌کنند ولی با وجود این موارد ندانسته عضو وایبر می‌شوند و اطلاعات خودشان را در اختیار آنان قرار می‌دهند.

مومن‌نسب با بیان اینکه برخی افراد می‌گویند عضو شدن ما به تنهایی برای صاحبان شبکه‌های اجتماعی مفید نیست، بیان کرد: این طرز تفکر غلط است چراکه هر فرد در کنار دیگران یک جامعه را تشکیل می‌دهد.

کارشناس فعال در فضای مجازی افزود: با فهمیدن تفکر یک جامعه می‌توان آینده آن را پیش‌بینی کرد و بر اساس آن پیوست فرهنگی برنامه‌ریزی کرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران از رژیم صهیونیستی متنفرند ولی باید بدانند با عضو شدن در وایبر هزینه خرید 50 گلوله را برای این کشور تهیه می‌کنند تا آن را بر سینه‌های مردم مظلوم فلسطین بنشاند.

90 درصد گوشی‌های ایران قاچاق است

کارشناس فعال در فضای مجازی به اختراع موبایل اشاره کرد و گفت: این گوشی‌ها را برای نخستین بار آمریکا اختراع کرد و پس از آن کره و ژاپن گوشی‌هایی با کیفیت برتر تولید کردند به طوری که بازار آمریکا را در دست گرفتند.

مومن‌نسب افزود: این کشورها گوشی‌های تولید شده را وارد بازار ایران کردند و موفق شدند مردم را مصرف‌کننده جدی این وسیله ارتباطی کنند.

معاون سابق مرکز رسانه‌های دیجیتال با بیان اینکه هر کشوری که وابسته و مصرف‌کننده باشد عقب‌افتاده و هر کشوری که تولید کند و وابسته نباشد پیشرفته است، بیان کرد: ‌کشورهایی مانند کره و ژاپن تلاش می‌کنند تا بتوانند با تولید نرم‌افزار و گوشی‌های مدرن و جدید در ایران پیشرفت کنند.

کارشناس فعال در فضای مجازی با اشاره به اینکه 90 درصد گوشی‌های ایران قاچاق است، گفت: ‌10 درصد گوشی‌های وارداتی به صورت فله‌ای به ایران وارد می‌شود که این روند مطلوبی نیست و باید برای رفع آن تفکر جدی و برنامه‌ریزی داشت.

وی با اشاره به اینکه در آمریکا هر محصولی که وارد کشور می‌شود، باید مسایل فرهنگی آن رعایت شود، اظهار کرد: سازمان سیا کمیته‌ای تشکیل داده است تا هر محصول که پیوست فرهنگی نداشته باشد اجازه وارد شدن به بازار این کشور را نگیرد.

مومن‌نسب با بیان اینکه ایران به محصولات مواد غذایی و پروتئینی که وارد کشور می‌شود، دقت ویژه‌ای دارد، ابراز کرد: این روند در گوشی‌ها صدق نمی‌کند و اجازه می‌دهند هر گوشی با هزاران نرم‌افزار بدون پیوست فرهنگی وارد کشور شود.

کارشناس فعال در فضای مجازی اضافه کرد:‌ مسئولان نظام باید از ادامه یافتن این روند جلوگیری کنند و اجازه ندهند این گوشی‌ها وارد ایران شود.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی