test

دانلود آهنگ جدید | موزیکان

دانلود آهنگ های جدید | اخبار روز | متن های خواندنی | تصاویر دیدنی | عکس هنرمندان|

دانلود آهنگ جدید | موزیکان

دانلود آهنگ های جدید | اخبار روز | متن های خواندنی | تصاویر دیدنی | عکس هنرمندان|

دانلود آهنگ جدید | موزیکان

دانلود آهنگ های جدید
دانلود آهنگ با لینک مستقیم
دانلود آهنگ جدید
دانلود آهنگ های غمگین
دانلود اهنگ های خواننده های جدید
تصاویر دیدنی
متن های خواندنی
اخبار روز
عکس هنرمندان

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۴ شهریور ۹۵، ۱۸:۰۰ - mohammadreza
    Tnx
نویسندگان

آهنگ سیروان خسروی

سه شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۵۰ ق.ظ
به درخواست کربران
دانلود آهنگ  سیروان خسروی - خاطرات تو
ترانه : امیر یگانه ، آهنگ و تنظیم : سیروان خسروی
با لینک مستقیم و کیفیت - 128

Download New Music Sirvan Khosravi-Memories of You



ِ
Download - 128

متن آهنگ جدید سیروان خسروی با نام خاطرات تو :

برگای زرد منو یاد تو می ندازن

چه زود رسید پاییز بازم

اما اینبار تو مال من نیستی

روزا دارن آروم آروم سرد میشن

غروبا دلگیر ترن

همه دنیا بهم میگن نیستی

تو راحت از عشقم گذشتی و بازم من آرزوم اینه برگردی پیشم

همیشه تو ذهنم می مونی اما من تو خاطرات تو کم کم گم میشم

کم کم گم میشم

♫♫♫

موزیکان

♫♫♫♫♫♫

اون روزی که خاطراتت از آرزوهات بیشتر بشه

اون روز دیگه پیر شده قلب تو واسه همیشه

تو رو دیدم زیر بارون با تو خندیدن مثل یه خوابه واسه من

کاش بازم خوابت و ببینم

تو راحت از عشقم گذشتی و بازم من آرزوم اینه برگردی پیشم

همیشه تو ذهنم می مونی اما من تو خاطرات تو کم کم گم میشم

تو راحت از عشقم گذشتی و بازم من آرزوم اینه برگردی پیشم

همیشه تو ذهنم می مونی اما من تو خاطرات تو کم کم گم میشم

کم کم گم میشم

کم کم گم میشم


نظرات  (۱)

مرسی آقابهنام،فکرنمیکردم اینقدرزودآهنگ وبذارید!
پاسخ:
خواهش میکنم بازم اگه اهنگ درخواستی داشتید بگید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی