test

دانلود آهنگ جدید | موزیکان

دانلود آهنگ های جدید | اخبار روز | متن های خواندنی | تصاویر دیدنی | عکس هنرمندان|

دانلود آهنگ جدید | موزیکان

دانلود آهنگ های جدید | اخبار روز | متن های خواندنی | تصاویر دیدنی | عکس هنرمندان|

دانلود آهنگ جدید | موزیکان

دانلود آهنگ های جدید
دانلود آهنگ با لینک مستقیم
دانلود آهنگ جدید
دانلود آهنگ های غمگین
دانلود اهنگ های خواننده های جدید
تصاویر دیدنی
متن های خواندنی
اخبار روز
عکس هنرمندان

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۴ شهریور ۹۵، ۱۸:۰۰ - mohammadreza
    Tnx
نویسندگان

جملات زیبا

دوشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۱۳ ق.ظ

جملات زیبا و خواندنی درباره خدا

برای مشاهده متن بر روی ادامه مطلب کلیک کنید...



images


 

همیشه دلتنگی ام را در دریای آغوش تو ریختم ، عجیب این دریا معجزه می کند !
تمام غم را می بلعد و باز آرام آرام است
دریای لاجوردی من ، خدای من . . .


♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥


خدایا مرا ببخش از اینکه همیشه از تو می خواهم اما تو را نمی خواهم !


♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥


یادم باشد که امید خوشبختانه از دست دادنی نیست . . .
آنهم امیدی که رو به سمت خدا باشد . . . !


♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥


خدایا . من درکلبه فقیرانه ی خود چیزی دارم که تو درعرش کبریایی خود نداری .
من چون تویی دارم وتو چون خود نداری . . .


♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥


نگران آینده نباش
خدا قبل از تو آنجاست . . .


♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥

عاشقِ خدایی هستم که چه بخواهیم و چه نخواهیم ، دوستمان دارد !


♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥


آنگاه که نمادی از امید در فنجان قهوه ات نمی بینی
و در طالعت نیز خبری از معجزه نیست
بدان که خداوند همه چیز را به خودت سپرده تا بهترین ها را بسازی . . .


♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥


صاحبخانه ی دل خـــــــــــداست !
آن را به هر کسی اجاره نده . . .


♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥


دیکته زندگیمان پر از غلط است ولی نگران نباش . . .
خودش گفته قبل از نمره دادن اگر پشیمان شوی غلطهایت را پاک میکنم !


♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥


گاهی نه گریه آرامت می کند و نه خنده
نه فریاد آرامت می کند و نه سکوت
آنجاست که با چشمانی خیس رو به آسمان میکنی و میگویی : من فقط تورو دارم !


♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥


وقتی خدا را دیدم که مشکلم را حل میکرد ، من به توانایی او ایمان می آوردم و وقتی حل نمی کرد می فهمیدم او به توانایی من ایمان دارد !

———————————–

در بی کسی ها گم شده بودم
خدا را دیدم که میوه ی امید تعارف می کرد !


♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥


هرگاه که نمادی از امید در فنجان قهوه ات نمی بینی و در طالعت نیز خبری از معجزه نیست
بدان که خـــداوند همه چیز را به خودت سپرده تا بهترین ها را بسازی . . .


♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥


خدا آن حس زیباییست که در تاریکی صحرا زمانی که هراس مرگ می دزدد سکوتت را یکی مثل نسیم دشت آهسته می گوید : * کنارت هستم ای تنها *


♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥


یارب تو کریمی و کریمی کرم است / عاصی ز چه رو برون ز باغ ارم است

با گریه اگر ببخشی ام نیست کرم / با معصیتم اگر ببخشی کرم است . . .

 

♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥


الهی

در شگفتم از آنکه کوه را می شکافد تا به معدن جواهر دست یابد

ولی خویش را نمیکاود تا به مخزن حقائق برسد . . .

 

♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥

 

پروردگارا

یاری ام ده ، تا بدون اینکه از ایمان افراد بپرسم

و بدون اینکه بدردم بخورند، همدل و همدردشان باشم .

زیرا در سودای هر انسانی ” روح تو ” خانه گزیده . . .

 

♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥

 

خطا از من است، می دانم.

از من که سالهاست گفته ام “ایاک نعبد”

اما به دیگران هم دلسپرده ام

از من که سالهاست گفته ام ” ایاک نستعین”

اما به دیگران هم تکیه کرده ام

اما رهایم نکن

بیش از همیشه دلتنگم

به اندازه ی تمام روزهای نبودنم

 

♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥

 

مسئله این نیست که خدا را می بینیم یا نمی بینیم،

مسئله اینست که با خداست که می بینیم . . .

 

♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥

 

خدایا تو خود میدانی انسان بودن و ماندن در این دنیا چه دشوار است

چه زجر میکشد آن کس که انسان است و از احساس سرشار است.

 

♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥

 

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است

راه دل خود را نتوانم که نپویم

هر صبح در آیینه جادویی خورشید

چون می نگرم او همه من، من همه اویم

 

♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥

 

الهی

در جلال، رحمانی ، در کمال، سبحانی

نه محتاج زمانی و نه آرزومند مکانی

نه کَس به تو ماند و نه به کَس مانی

پیداست که در میان جانی، بلکه زنده به چیزی است که تو آنی

 

♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥

 

خداوندا! نان از تو می خوریم و فرمان از شیطان می بریم.

ما را ببخش . . .

 

♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥

 

الهی

دیگران مست شرابند و من مست ساقی

مستی ایشان فانی است و از من باقی . . .

 

♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥

 

وقتی عبارت ” خدا را به یاد داشته باش ” را می خوانم

در ذهنم و در قلبم گزینه ” همیشه ” را برایش تیک می کنم . . .

 

♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥

 

خدایا چه اندازه به من لطف دارى با این نادانى عظیم من

و چقدر به من مهر دارى با این کردار زشت من



♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥

 

توبه بر لب ، سبحه بر کف ، دل پر از شوق گناه

معصیت را خنده می آید ز استغفار ما . . .

 

♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥

 

الهى بى پناهان را پناهى

به سوى خسته حالان کن نگاهى

مرا شرح پریشانى چه حاجت

که بر حال پریشانم گواهى

 

♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥

 

بیخودی پرسه زدیم، صبحمان شب بشود

بیخودی حرص زدیم،سهممان کم نشود

ما خدا را با خود، سر دعوا بردیم و قسمها خوردیم

ما به هم بد کردیم، ما به هم بد گفتیم

ما حقیقت هارا، زیر پا له کردیم

…و چقدرحظ بردیم، که زرنگی کردیم

روی هرحادثه ای، حرفی از مهر زدیم

از تو من میپرسم ، ما که راگول زدیم؟؟؟

 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی