test

دانلود آهنگ جدید | موزیکان

دانلود آهنگ های جدید | اخبار روز | متن های خواندنی | تصاویر دیدنی | عکس هنرمندان|

دانلود آهنگ جدید | موزیکان

دانلود آهنگ های جدید | اخبار روز | متن های خواندنی | تصاویر دیدنی | عکس هنرمندان|

دانلود آهنگ جدید | موزیکان

دانلود آهنگ های جدید
دانلود آهنگ با لینک مستقیم
دانلود آهنگ جدید
دانلود آهنگ های غمگین
دانلود اهنگ های خواننده های جدید
تصاویر دیدنی
متن های خواندنی
اخبار روز
عکس هنرمندان

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۴ شهریور ۹۵، ۱۸:۰۰ - mohammadreza
    Tnx
نویسندگان

مـتن عاشقانه

سه شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۸:۵۳ ب.ظ
مـــتـــن عــــاشــقـانـه(سری 1)

متن عاشقانه
برای مشاهده متن بیشتر بر روی ادامه مطلب کلیک کنید



♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥

 


هنوز در پى جراح زبر دستى مى گردم که سرنوشت مرا با تو پیوند بزند …


♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥


هر روز تو را می بینم گوشه ی اتاق ایستاده ای و به من لبخند میزنی باورکن رویای بودنت هم زیباست


♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥

کاش بودن ها را قدر بدانیم
به خـــــدا قسم نبودن ها همین نزدیکی هاست …

 

♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥

وقتی که هستی دوستت دارم
وقتی که نیستی لحظه های دوست داشتنت را مرور می کنم …


♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥

همیشه نباید حرف زد گاه باید سکوت کرد حرف دل که گفتنی نیست! باید آدمش باشد کسی که با یک نگاه کردن به چشمت تا ته بغضت را بفهمد…


♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥

عشق همین خنده های ساده توست وقتی بـا تمـام غصه هایت میخنـدی تـا من از تمـام غصه هایـم رهــا شوم


♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥

یاد تو هیچ گاه از بین نمیرود بلکه از سطری به سطری دیگر منتقل میشود… و اینست قانون پایستگی چشمانت!


♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥

ته دلم تاریکخانه ای دارم که عکس هایت را در آن ظاهر میکنم چند روزیست عکس هایت میسوزند قرار نبود دلم را روشن کنی


♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥

داغ من بیشتر از آن است که فراموش شود هر پاییز..هر زمستان من بی تو بودنم را بهانه میگیرم ! بهارها می بارم تابستان ها می سوزم ! تقویم من بدون تو بیهودگی محض است !


♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥


سهم من کجاست؟ کجا باید قدم بگذارم که کسی را له نکنم سهم من کجاست؟ کجا باید دل ببندم که دیر نکرده باشم ؟ سهم من کجاست؟ مگردیگرستاره ای باقی مانده که سهم شبهای تاریک من باشد؟


♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥


میگویند زمان طلاست! اما من چشیدمش دروغ میگویند زمان آتش است ثانیه به ثانیه اش میسوزاند و تا به شعله ات نکشد نمیگذرد


♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥



غم براے خوردن زیاد دارم لطفا تو دیگہ برایم لقمہ نگیر…


♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥


تو که گفتی نقاش نیستی
پس چرا به تو فکر می کنم
دنیایم رنگــــی می شود


♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥


تمام شهر از بس عاشقی کردند قهارند …
من اما هنوز ناشیانه دوستت دارم !


♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥


من می تونم دنیا رو یه دستی فتح کنم
به شرطی که اون دست دیگه ام رو تو گرفته باشی …


♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥


تلخی های زندگی را در کنار شکلات شادی و چای آرامش می بلعم
و می بلعم تا بتوانم در آخر طعم سیری را بچشم!
اما می بینی؟ من سیری ناپذیرم!

♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥


گر چه دوست نمیخرد ما را به ریالی
ولی نفروشم تار مویش به جهانی


♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥

باران من
روزی باریدی بر تن خسته من
قلب من شد عاشق تو
همیشه چشم به راهت می نشستم
این شده بود کار هر روز من که حتی قبل از آمدنت
در زیر باران بی قراری خیس میشدم


♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥


تویی که درد و داغ را می فهمی
قدر این اعجاز همراهم باش :
این روز ها تراژدی مجسّمم…


♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥


همیشه در ریاضیات ضعیف بودم
سالهاست دارم حساب میکنم
چگونه من بعلاوه ی تو ، شد فقط من


♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥


تو را نه عاشقانه نه عاقلانه
و نه حتی عاجزانه که تو را عادلانه در آغوش میکشم
عدل مگر نه آن است که
هر چیز سر جای خودش باشد؟


♥●•٠·˙ مــوزیــکـان ˙·٠•●♥


به جرم اینکه دلم آه هست و آهن نیست
کسی به جز تو در این روزگار با من نیست
خوش آمدی… بنشین آفتاب دم کردم که
چای دغدغه ی عاشقانه ی من نیست



متن عاشقانه


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی