test

دانلود آهنگ جدید | موزیکان

دانلود آهنگ های جدید | اخبار روز | متن های خواندنی | تصاویر دیدنی | عکس هنرمندان|

دانلود آهنگ جدید | موزیکان

دانلود آهنگ های جدید | اخبار روز | متن های خواندنی | تصاویر دیدنی | عکس هنرمندان|

دانلود آهنگ جدید | موزیکان

دانلود آهنگ های جدید
دانلود آهنگ با لینک مستقیم
دانلود آهنگ جدید
دانلود آهنگ های غمگین
دانلود اهنگ های خواننده های جدید
تصاویر دیدنی
متن های خواندنی
اخبار روز
عکس هنرمندان

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۴ شهریور ۹۵، ۱۸:۰۰ - mohammadreza
    Tnx
نویسندگان

متن تبریک ولنتاین

شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۱۰ ق.ظ

مــتـن تـبـریک ولـنـتایــن



 نبینی ضرر کردی از من گفتن بود



برای دیدن متن ها بر روی ادامه مطلب کلیک کنید






اس ام اس تبریک ولنتاین

تبریک ولنتاین, اس ام اس مخصوص روز ولنتاین

همه به زخمشون دستمال میبندن اما من به زخمم دل بستم ! ولنتاین بر زخم زندگیم مبارک!!!!

 

اس ام اس ولنتاین,روز ولنتاین,پیامک ولنتاین

 من رسم دوستی ام مثل نان نیست
که گرمش سر سفره دل باشد
و سردش سهم نمکی
چه گرمای حضورت و چه سرمای نبودنت را دوست دارم

 ( ولنتاین مبارک )

 

اس ام اس ولنتاین,روز ولنتاین,پیامک ولنتاین

 
چو قلب شب تاریک تنهایی هایم دوستت دارم
چو بامداد خوش دوستت دارم
به یاد تو و یادهایت شب نشستم بیدار
چه خواب باشم چه بیدار باشم دوستت دارم

 

اس ام اس ولنتاین,روز ولنتاین,پیامک ولنتاین

 

با تو بودن برایم عادتی ساخت که بی تو بودن را هرگز نتوانم

ولنتاین مبارک

 

اس ام اس ولنتاین,روز ولنتاین,پیامک ولنتاین

 

تو را در مثنوی پیدا نکردم / حضور دیگری پیدا نکردم
سرودم هر غزل تنها بودی برایت ثانوی پیدا نکردم . . .

( ولنتاین مبارک )

 

اس ام اس ولنتاین,روز ولنتاین,پیامک ولنتاین

 
رنگ دلم پریده،عطر بهار میخواد دلم،عطر و بوی نسترنهای بهار،پیچیده بدجور تو دلم،باز زمستون و سرمای دل،تنگ شده دل برای دل،کی میاد باز بهار بوی زندگی،بوی عشق و، عطرو شمیم زندگی.

 

 اس ام اس ولنتاین,روز ولنتاین,پیامک ولنتاین

 

این چیست که چون دلهره افتاده به جانم
حال همه خوب است ، من اما نگرانم
ای عشق ! مرا بیشتر از پیش بمیران
آنقدر که تا دیدن او زنده بمانم

 

اس ام اس ولنتاین,روز ولنتاین,پیامک ولنتاین

 

قاب عکستو زدم جای ساعت دیواری
از اون موقع به بعد تو شدی تمومه لحظه هام . . .

 ( ولنتاین مبارک )

 

اس ام اس ولنتاین,روز ولنتاین,پیامک ولنتاین

تقدیم به او که نبود ولی حس بودنش بر من شوق زیستن داد ، دلم برای کسی تنگ است که آفتاب صداقت را به میهمانی گلهای باغ می آورد و گیسوان بلندش را به باد می داد و دست های سپیدش را به آب می بخشید و شعر های خوشی چون پرنده ها می خواند

 

اس ام اس ولنتاین,روز ولنتاین,پیامک ولنتاین

ولنتاین مبارک ، همراه یک بغل گل رز ، یک سبد ستاره و یک دنیا آرزوی شادباش

 

اس ام اس ولنتاین,روز ولنتاین,پیامک ولنتاین

 

شبی از شبها تو به من گفتی که شب باش: من که شب بودم و شب هستم و شب خواهم بود به امیدی که تو فانوس شب من باشی

( ولنتاین مبارک )

 

اس ام اس ولنتاین,روز ولنتاین,پیامک ولنتاین

آتش دوست اگر در دل ما خانه نداشت ، عمر بی حاصل ما این همه افسانه نداشت . روز ولنتاین مبارک

 

اس ام اس ولنتاین,روز ولنتاین,پیامک ولنتاین

 

وقــتی کنـــارمــی
جــــایــی بــرای ِ هیــچ شتـابـی نـیست
مقــــصـد
همـــــین حضــــــور ِ مـــن و تــــوسـت . . .

 

اس ام اس ولنتاین,روز ولنتاین,پیامک ولنتاین

می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی
اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی …ولنتاین مبارک

 

اس ام اس ولنتاین,روز ولنتاین,پیامک ولنتاین

 
یادم بنداز تو روز ولنتاین قلبمو بهت هدیه بدم اما به شرط اینکه مواظبش باشی ، نه به خاطر اینکه قلب منه ، نه ، به خاطر اینکه تو توشی …

 

اس ام اس ولنتاین,روز ولنتاین,پیامک ولنتاین

 

بهترین لحظه، لحظه ایست که فکر کنی فراموشت کردم، بعد ۱ اس‌ام اس از طرف من بیاد که توش نوشته میمیرم برات ! ولنتاینت مبارک !

 اس ام اس ولنتاین,روز ولنتاین,پیامک ولنتاین

 

اس ام اس روز ولنتاین, اس ام اس تبریک ولنتاین

اس ام اس تبریک ولنتاین

 

عشق تنها دلیل زندگی است ، ولنتاین مبارک .

 

اس ام اس روز ولنتاین, اس ام اس تبریک ولنتاین

اس ام اس تبریک ولنتاین

 

تیک تاک ساعت فریاد مرگ ثانیه هاست، اما دوستی ها هیچ وقت نمیمیرند….. ولنتاین مبارک

 

اس ام اس روز ولنتاین, اس ام اس تبریک ولنتاین

اس ام اس تبریک ولنتاین

 

گاو و الاغ و اردک ، کبریت و گاز و فندک ، جوجه و مرغ و لک لک ، ولنتاینت مبارک

 

اس ام اس روز ولنتاین, اس ام اس تبریک ولنتاین

اس ام اس تبریک ولنتاین

 

من یه سری هدیه گرفتم . .. اما نمی دونم این ولنتاین کیه که هدیه ها رو بدم بهش . .

 

اس ام اس روز ولنتاین, اس ام اس تبریک ولنتاین

اس ام اس تبریک ولنتاین

 

واسه روز ولنتاین دوتا ستاره تقدیمت می کنم
یه ستاره پر بوسه که دلم بی تو نپوسه
یه ستاره پر امید واسه هر کی تو رو دید

 

اس ام اس روز ولنتاین, اس ام اس تبریک ولنتاین

اس ام اس تبریک ولنتاین

 

میدونی ولنتاین یعنی چی؟ یعنی اینکه یه عاشق واقعی باید به یه نفر دل ببنده و تا آخر عمر هم عاشقانه عاشقش باشه
عاشقتم تا همیشه ولنتاین مبارک

 

اس ام اس روز ولنتاین, اس ام اس تبریک ولنتاین

اس ام اس تبریک ولنتاین

 

پارسال این روزا برامون پر بود از عطر شکلات و کادوو عروسک و شمع …اما امسال نمیدونم ولنتاین رو با کی جشن میگیری

 

اس ام اس روز ولنتاین, اس ام اس تبریک ولنتاین

اس ام اس تبریک ولنتاین

 

هر جا و با هر کسی باشی دوستت دارم ولنتایت مبارک /مجله مراحم

 

اس ام اس روز ولنتاین, اس ام اس تبریک ولنتاین

اس ام اس تبریک ولنتاین

 

امیدوارم خرس زیبایی ها همیشه تو غار چشمات خونه کنه ولنتاینت مبارک عزیزم

 

اس ام اس روز ولنتاین, اس ام اس تبریک ولنتاین

اس ام اس تبریک ولنتاین

 

اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی . اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی. اگه شمع بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی ولنتاین مبارک

 

اس ام اس روز ولنتاین, اس ام اس تبریک ولنتاین

اس ام اس تبریک ولنتاین

 

تقدیم به او که نبود ولی حس بودنش بر من شوق زیستن داد دلم برای کسی تنگ است که آفتاب صداقت را به میهمانی گلهای باغ می آورد و گیسوان بلندش را به باد می داد و دست های سپیدش را به آب می بخشید و شعر های خوشی چون پرنده ها می خواند .ولنتاین مبارک

 

اس ام اس روز ولنتاین, اس ام اس تبریک ولنتاین

اس ام اس تبریک ولنتاین

 

سلام ببخشید پول نداشتم برات خرس و قلب بخرم به مناسبت روز ولنتاین ، فقط همین یه اس ام اس رو تونستم برات بفرستم تا بدونی که همیشه دوستت دارم . امیدوارم این روز ، روز ولنتاین برات مبارک باشه .

 

اس ام اس روز ولنتاین, اس ام اس تبریک ولنتاین

اس ام اس تبریک ولنتاین

 

مهم نیست ولنتاین یا سپندار مذگان هر دوبهانه اند برای اینکه به تو بگویم
.
.
.
بی بهانه دوستت دارم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس تبریک ولنتاین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

بخاری روی شمعک، با پول توی قلک
تو سرمای زمستون، برات هدیه خریدم
تا که بگم عزیزم، شیرینی مثل پشمک
با دنیا نازو چشمک ، ولنتاینت مبارک …

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس تبریک ولنتاین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

ﻣﯿﮕﻮﯾﻨﺪ Valentine ﺭﻭﺯ ﻋﺸﻖ ﺍﺳﺖ . . .
ﻣﻦ ﻧﻪ ﻋﺸﻘﯽ ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ ﻭ ﻧﻪ ﺍﺣﺴﺎﺳﯽ . . .
ﯾﮏ ﻣﺸﺖ ﻧﻘﺎﺏ . . . !
پیشاپیش ﺭﻭﺯ ﺗﺌﺎﺗﺮ ﻣﺒﺎﺭﮎ …

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس تبریک ولنتاین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

اگه ریا نباشه یکی از افتخاراتم اینه که
تا حالا کادوی ولنتاین از نزدیک ندیدم
اصن یه وعضیه…

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس تبریک ولنتاین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی .ولنتاین مبارک

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس تبریک ولنتاین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

از این فاصله حتی
بوی دوست داشتنت
عشق را به تماشا کشید
آنقدر بی‌ حساب و کتاب دوست دارمت
ترسم از این است
عشق قدغن شود
مگر می‌‌شود دوست داشتنت را پنهان کرد ..؟!
ولنتاین مبارک

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس تبریک ولنتاین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

اگر روزی دشمن پیدا کردی بدون در رسیدن به هدفت موفق بودی.اگر روزی تهدیدت کردن بدون در برابرت ناتوانند. اگر روزی خیانت دیدی بدون قیمتت بالاست. اگر روزی ترکت کردند بدون با تو بودن لیاقت میخواد

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس تبریک ولنتاین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

واسه روز ولنتاین دوتا ستاره تقدیمت می کنم
یه ستاره پر بوسه که دلم بی تو نپوسه
یه ستاره پر امید واسه هر کی تو رو دید
ولنتاین مبارک

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس تبریک ولنتاین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

شک کرده‌ام
به صفحه دوم شناسنامه‌ ام شک کرده‌ام….!
این روزها دارم با کسی زندگی می‌کنم انگار ..!!
روزت مبارک عشقم

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس تبریک ولنتاین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

شبی از شبها تو به من گفتی که شب باش : من که شب بودم و شب هستم و شب خواهم بود
به امیدیکه تو فانوس شب من باشی
ولنتاین مبارک

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس تبریک ولنتاین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

valentine
v           victor of love
a                 adoring u
l                      love  u
e        every thing 4u
n                   need  u
t            thinking of u
i                     i miss u
n          nothing but u

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس تبریک ولنتاین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

رایجترین دروغ در روزهای قبل از ولنتاین!
عزیزم دوست داری چی بگیرم واست؟؟؟
عشقم همین که هستی بهترین کادو واسم!!!
حالا اگه واسش کادو نگیری پدر تو در میاره ها!!!

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس تبریک ولنتاین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

دلم همچو آسمان،پر از ابرهای بارانیست، ای کاش دلم امشب بگرید، شاید که بغض عشق در چشمانم بشکند . عزیزم ولنتان مبارک

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس تبریک ولنتاین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

تقدیم به او که نبود ولی حس بودنش بر من شوق زیستن داد دلم برای کسی تنگ است که آفتاب صداقت را به میهمانی گلهای باغ می آورد و گیسوان بلندش را به باد می داد و دست های سپیدش را به آب می بخشید و شعرهای خوشی چون پرنده ها می خواند

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس تبریک ولنتاین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

وقتی که اشتباهی پیش میآید ، وقتی که احساس ناراحتی میکنی
وقتی که اشک از چشمات سرازیر میشه همیشه ۳ چیز را به خاطر بیار
من همیشه با توام
هنوز با توام
با تو خواهم ماند


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی